before I die

 
1. live in my dream house. Jag har alltid, enda sen jag var 5 sagt att jag vill ha ett sånt där stort, fint, vitt hus som på alla engelska filmer, med en fin pool. och en dag ska jag bo i ett sånt..om de så händer när jag är 64. 
 
2. travel first class. ser så otroligt coolt ut med sånna flygplan på filmer, som i typ sex and the city, hur ballt som helst att få åka i första klass! 
 
3. getting matchin tattoos with the one you love. tänk att ha likadana tatueringar, som visar att man älskar varandra osv, skulle nog vilja ha typ ett halvt hjärta och sen har min kärlek andra halvan. hur coolt som helst.
 
4. have my dream body. ska träna som attans nu i vinter, jag lovar. jag vill verkligen ha en såndär perfekt kropp till sommaren 2013 så folk bara stannar och glor och undrar vad man gjort för att få en sån fin kropp, men ja, de vill väl alla tjejer och kanske inte är det lättaste att förverkliga.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback