ny design osv..

fixade ny design igår..dock så ser ni ju att den är lite knasig..vetifan hur jag ska fixa det, det går typ inte.. någon som vet som skulle kunna hjälpa mig? förövrigt har dagen varit super! varit ute med vovarna och lekt i ca 2 timmar, sen har jag spelat massa fotboll med min älskling. ha det bra!
PUSS


sv: haha, gör du de :D<3

2012-01-06 // 00:31:34

Hej, jag måste säga det här: DET ÄR EN STOR TÄVLING PÅ MIN BLOGG där man vinner valfri vara samarbete med

ett stort företag! VA MED DU OCKSÅ, TÄVLINGEN ÄR FÖR ALLA och tro mig du kommer bli jätte glad när du är med"

KLICKA PÅ LÄNKEN: http://mohammedis.se/2012/january/tavling-vinn-valfri-vara-fran-smartasakerse.html#comment



KLICKA på länken för att komma till tävlingen, ju mer är med , desto roligare blir det. Och önskar att du också vill vara med! TACK OCH HA EN BRA DAG!

2012-01-06 // 17:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback