godmorgon :)

har nyss ätit frukost och rastat dom små skitvovvarna, ska alldeles strax börja rensa ur rummer och sen ska pappa tapetsera! ska även beställa hem en ny säng, wihoo!
lägger upp bilder på det jag fått osv sen !


» klara

när kommer bilderna på dina presenter? :)

2012-01-15 // 11:45:48

sv: Nej, jag kollade upp flera studios innan, och valde en som verkade bra och pålitlig. Har inte haft några problem alls, och andra runt omkring mig kan heller inte höra någon skillnad på tal och sånt.



Däremot har jag en kompis, som piercade sig på en annan studio, och de satte den för långt fram så hon läspar lite efter det.



Tror det handlar om att vara riktigt jävla noga med vem man låter göra själva piercingen, görs den på ett bra och korrekt sätt ska det inte bli problem med sånt :)

2012-01-15 // 13:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback