biomys osv..

bloggade ej igår eftersom att jag direkt efter skolan åkte och dansade & direkt efter dansen åkte o tränade fotboll, så underbart! efter jag tränat åkte jag till victor o sen vidare till kalmar, tittade på ''the darkest hour'' o den var verkligen jättebra! så den rekomenderas verkligen :D ska kanske ner och titta när han spelar match idag med..få se hur det blir med det!


Hej fina du! Vill du bli veckans blogg och få en FET bildlänk i min höger meny i en hel vecka? Va gärna med och tävlar om du känner för det!

http://sense.webblogg.se/2012/january/bli-veckans-blogg-och.html#comment

(förlåt om du ej gillar sånna kommentarer)

Ha en bra dag! :)

2012-01-22 // 09:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback