bara får ut det..

tänker skriva av mig..ni som inte bryr er om mig.
ni behöver verkligen inte läsa.
ni som inte har något och göra och behöver tidsfördriv.
läs förfan?
skriver om precis allt.
men tänker börja skriva om mina underbara fantastiska vänner.
och jag tänker börja med den som betyder mest just NU.
MOA.
för det första. så älskar jag dig galet mycket.
du är så galet underbar fina du.
du finns alltid där vid min sida, och är väldigt lätt att prata med.
jag berättar precis allt för dig, för jag vet att det stannar där.
inne i ditt hjärta.
den tiden då du och jag bråkade.
asså det var seriöst, den värsta tiden i mitt liv.
och jag skojar inte.
hade så sjukt ont i magen varje dag jag skulle till skolan för jag skulle träffa dig.
visste att det jag gjorde var fel.
men jag visste även att ngn gång skulle vi lösa det.
för utan dig klarar jag inte, måste ha dig där vid min sida.
måste veta att jag kan ringa dig, att jag kan smsa dig.
när du mår dåligt.
så mår inte ja heller specielt bra.
när jag ser dig komma gåendes i skolan med gråten i halsen.
då känner jag hur klumpen i min mage börjar växa.
att se sin bästavän, gråtande.
det är sjukt hemskt. nästan det värsta.
att nästan behöva tviinga i dig mat, att få dig sluta med dumheter.
allt det gör jag för dig, även fast det är jävligt svårt.
men jag gör allt för dig moa, precis allt.
vad det än handlar om, så lovar jag att jag gör det för dig.
för du är min absolut bästavän.
du är världens finaste tvillingsjäl.
och ett liv utan dig, skulle jag aldrig klara av.
och älskling, jag lovar dig. att tillsammans, klarar vi detta.
för tillsammans är vi starkare än allt.
precis allt.
då kan ingenting stoppa oss.
vi är bäst tillsammans moa.
vi är OSLAGBARA älskling!
jag älskar dig över allt annat finaste du, du betyder allt.
JAG ÄLSKAR DIG MOA!

klickar snart på 'spara & publicera' men på något sätt känns det knas?
vet att jag kommer få höra massa om att det är så sjukt töntigt o blablabla..
men jag skriver precis som jag känner.
det är min blogg och här publicerar jag precis allt jag vill.
tänker ni klaga utan att ens läst texten så behöver ni inte säga ett knyst.

nu när jag sitter här och skriver med matilda..
när jag pratar med den underbara fina tjejen.
den underbara älskade vännen!
när jag vet att hon mår så jävla dåligt, då kommer klumpen i halsen igen.
en väldigt konstig känsla.
borde ju egentligen vara världens lyckligaste, men istället så är jag nästan raka motsatsen.
går inte vara lycklig när matilda inte är lycklig.
kommer hon med ett leende på läpparna till skolan så gör jag med det.
kommer hon med rödgråtna ögon, då gör jag med det.
matilda du är underbar vännen glöm inte det.
du får verkligen aldrig glömma det vännen.
du är världens bästa, och är som en syster för mig.
efter att ha kännt dig i hela mitt liv.
så är du en av dom som har den största platsen i mitt hjärta.
och alla våra galna minnen.
dom finns där, och det kommer dom ALLTID att göra.
asså ALLTID.
för man glömmer inte minnen med en sån underbar person direkt.
JAG ÄLSKAR DIG.
glöm ALDRIG det.
ALDRIG.

vet att det finns massa mer att skriva.
men känner på mig att kritiken kommer att flöda.
orkar inte med massa jävla kritik nu.
mår riktigt jävla dåligt.
helt utan anledning, känner på mig att något är fel.
på måndag tänker jag gå ner till kuratorn, be om en tid och sen sätta mig i hennes skräprum.
tänker sitta där riktigt länge och bara prata.
om precis allting.
vet att det stannar där hos henne.
att det aldrig kommer ut.
riktigt skönt är det.
nu tänker jag lägga ut bilder..massa gamla sådana.
för det är där alla minnen finns.
för bilder säger mer, än tusen ord.


Asså Hanna.. Du är så underbar, tårar rinner längs mina kinder när jag läser dehär.. Jag älskar dig min fina vän<3

2011-09-09 // 12:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback