statistikfan

tjobre!
dagen har vart fett chill, typ bara tittat på film med lille victor, o så har jag träffat jennifer och nicole en stund :) sitter hos morfar nu o har myst lite med min fina daisy, goos! har hittat en jumpsuit som jag ska köpa med, från http://www.chillawear.se :), en sådan svart ska jag nog ha, eller den randiga. får se :D eller kanske jag ska köpa en ziperall, det är sånt man får reda på sen juu :), sen ska jag  iaf träffa victor & hagman. kul eller? näääää..skoja. höhö, har ingen humor!

o det är något fel på min helvetes blogg, går inte se en där jävla statistiken?! förstår inte vafan det är för fel, om någon vet hur man fixar så man kan se den så får ni gärna hjälpa mig..



Är du tävlingssugen? var då med och tävla på min blogg om två par lösögonfransar här! :)

http://powderpink.webblogg.se/2011/september/tavling-jag-lottar-ut-tva-par-losogonfransar.html

2011-09-25 // 14:40:16
» Linda

Hey söting, frågestund på min blogg, checka den gärna så lämnar jag en kommentar på din blogg har du tur och ställer en fråga så kommer jag följa dig på bloglovin, ha det gött!

2011-09-25 // 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback