rubrik eller något här ja0

hej :D! just nu sitter jag hemma hos min moster, har passat oliver och ottilia :) lika myysigt som vanligt :D hih. och helgen har jag spenderat hos min underbara pojkvän! sov där fredag till lördag, och sen på lördag var det kräftskiva oså, och vi hade så kul så då stannade jag där och sov där inatt med :) gaaaalet vad mysigt det är :D, o så idag var jag och tittade när han spelade match mot möre tror jag det var. och dom vann med 9-0 om jag inte minns fel :) riktigt duktigt juuu :) senare ikväll kommer han till mig och så ska vi mysa lite, och imorgon börjar ju skolan igen. yes!! eller? äe fyfan vad hemskt. och inga roliga lektioner imorgon över huvudtaget, varför ska vi behöva gå i skolan egentligen :o !? äe, nog om det nu..funderar på att dra igång en tävling. vad tycker ni om det :D?!


haha jag är typ den enda som längtar efter skolan ^^ Börjar imorgon :D

2011-09-04 // 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback