puppies

känslan när man ligger nere i sitt rum med den man älskar mest av allt bredvid sig, när man hör mammas röst läsa om ''hund förlossning'' förstår att ngt är på g, drar med sig pojkvännen upp på med skorna och cyklar ner till mormor. väntar i ngn timme, och ser hur chiquita börjar krysta. första valpen kommer ut, stendöd..andra kommer tätt in på, sprallig filur. tror att allt är över, ca 40 minuter senare kommer den tredje, och den lever. sen åker vi till kvantum, och då får jag ett sms av nisse där det står ''JAG FÅR SPELA MED ER!'' ställer mig och hoppar av glädje. handlar och cyklar hem till victor. på vägen dit ringer moster och viskar ''hanna det har kommit en valp till'' jag tror inte på vad hon säger, men det är sant. då har en fjärde liten filur kommit, riktigt söt. kommer hem från victor, går in i tv rummet och ser chiquita ligga där och rengöra sina fina valpar. den känslan asså. så obeskrivlig, min dag har varit helt underbar men ändå helt hemsk. min bästavän, mår skitdåligt. då gör jag med det. en annan väldigt nära vän till mig, mår också dåligt utav samma anledning, riktigt hemskt. står mitt i mellan dom två, försöker få dom på bättre tankar, på bättre humör. men det funkar inte, då känner man sig riktigt dålig. riktigt jävla dålig. dagen har varit underbar för att man får vara med då en hund föder valpar, få hålla i en nyfödd valp, bara få se dom när dom kommer. får spendera dagen med min underbara fina pojkvän. går inte beskriva hur bra han är, älskar han så otroligt mycket. aldrig nånsin har jag känt så för ngn! megabra är det. imorgon taggar vi alvaret med 7a & 7b, blir nog ganska kul..skulle spelat match egentligen, blev dock inte så. tydligen hade dom spelare så det räkte iaf. men inget som jag bryr mig om! hoppas på att jag får spela mot lsk på lördag istället, och efter den matchen träffa min underbara matilda. kanske åker in till kalmar och kollar på hockey. får se hur det är. för den delen så är becca världens bästa människa, matilda & moa också. underbara personer. vet inte varför jag skrev detta inlägget. hade väl inget att göra. känns som ett deppinlägg på något vis. men har varit riktigt nere idag, och ändå jävligt glad. knepig känsla det där. nu ska jag lägga mig i soffan titta på tv & smsa med min underbara fina älskade pojkvän. tänk vilken tur jag har som fick han. en på miljonen.



fyfan vad jag älskar dig underbara människa.
du är världens bästa.
du är den finaste och den mest underbara.
jag älskar dig otroligt mycket.
lämna mig aldrig.
klarar mig inte utan dig vid min sida älskling.
helt allvarligt så gör jag inte det.
skulle kunna skriva en roman om hur bra du är.
så galet bra är du.
JAG ÄLSKAR DIG VICTOR



Hanna jag älskar dej du är världens bästa!

jag är så glad för din skull att du har träffat victor, någon som verkligen älskar dej och tar hand om dej! Jag hatar att se dej ledsen så det är bra att du har victor han verkar verkligen ta hand om dej!

Men om du någonsin skulle behöva mej finns jag ALLTID här för dej när som helst :* <3

2011-09-08 // 06:36:39

du är helt underbar , och jag älskar dig mycket mer hanna <3

2011-09-08 // 07:58:18
» moa

hanna, vad skulle jag gjort utan dig?

du är mitt allt och finns alltid för mig.

jag älskar dig över allt.

2011-09-08 // 11:57:45

sv: jag mår rätt bra. Huvudvärk och sådant, men det är mitt eget fel. Jag var ute på krogen igår..

2011-09-08 // 13:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback