massa skit hit & dit överallt bara massa jävla skitsnack

TJA!
finns inget o skriva om tyyyyp.
skoldan har vart hemsk, fast samtidigt har jag nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde idag :o skrattade så jag lät som en ko o.O ganska knas om man frågar mig...o efter skolan kom victor till miiiiiiig, ovanligt eller :o sen åkte han o tränade, så nu är jag hos min lille morfar :) och just nu håller jag på med det här ;
juste pluggar matte!

kan ni tänka er att JAG pluggar MATTE????? nä, tänkte väl det.
helt osanolikt. så jävla tråkigt är det..menmen så är det när man är en efterbliven liten fjolla :D! haha, typ sover på mattelektionerna..då blir dom ikke glaada! så jag varna er..sov aldrig på en lektion..nä, nu ska jag vara duktig och jobba, är på tal 66 & man ska vara på 110 på fredag, o vi har ingen mattelektion förrens på fredag..känns ju...bra..
pussar!
någon som ska på hockeyn ikväll?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback