hundnamn?

halloo.
fick gå hem från skolan redan efter första lektionen, har öroninflamation och är megaförkyld. halsen typ tar livet av mig. inte kul ngn stans :( för ... då får jag inte träffa victor ikväll, och jag får inte träna imorgon, FML..typ. så idag blir det att äta isglass, knarka panodil, titta på ngn bra film och myysa med valparna. dom två sista låter riktigt bra, jajo, den första med! o på tal om rubriken..har suttit och tänkt på hundnamn så här kommer några

chloé
harmony
daisy
candy
bailey
afrodite
aila
akleia

såå. vilket namn tycker ni min übersöta hundvalp ska få :D?!
har beslutsångest..så vill se vilken som får flest kommentarer :)!

den svarta som är lite intryckt är en som är min :'')
röösta nu dåååå!




akleia :D

2011-09-12 // 15:40:52

bailey lät

2011-09-12 // 17:44:51

bailey lät rätt gulligt *

2011-09-12 // 17:45:34

bailey fy tjyven.

2011-09-13 // 12:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback