he's a monster

tja tyyyp? fuck vad coolt. eller? nej. flum? ja. trött? ja.
dagen har varit feting seg, gå över hela alvaret är inte världens roligaste! särskilt inte när man har skenbensinflamation & öroninflamation, så..stannade inte hela tiden utan blev hämtad när vi kom till haga park. åkte då hem till farmor och farfar som bor på saxnäs, så stannade jag där sen körde dom hem mig till morfar, så stannade jag där lite. sen gick jag och mötte MR P, så nu har jag haft lite mys med han innan han åker iväg på hockeycup :( får ej träffa han på hela helgen..förstår inte hur jag ska klara mig! imorgon är det ingen skola, åker kanske in till kalmar med ebba, får se hur jag mår oså. på lördag ska jag leka med efterlängtade matilda & på söndag är jag back on track på dansen! får förhoppningsvis spela match på lördag med. hoppas på det! nu ska jag kolla på tv med min kära syster, sen ska jag gosa ner mig i sängen. puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback