fan vilken glädje!

rebecca :
Hanna jag älskar dej du är världens bästa!
jag är så glad för din skull att du har träffat victor, någon som verkligen älskar dej och tar hand om dej! Jag hatar att se dej ledsen så det är bra att du har victor han verkar verkligen ta hand om dej!
Men om du någonsin skulle behöva mej finns jag ALLTID här för dej när som helst :* <3

älskling :
du är helt underbar , och jag älskar dig mycket mer hanna <3
moa :
hanna, vad skulle jag gjort utan dig?
du är mitt allt och finns alltid för mig.
jag älskar dig över allt
glädjen när man får sånna här kommentarer. så obeskrivlig. sprider sig i hela kroppen. känner hur glädjetårarna tränger bakom ögonlocket. fyfan vad fina ni är alla tre. så galet bra är ni.
satan så fina.


jag älskar dej mer än något annat hanna

du är så underbar hela du min fina <3

2011-09-09 // 09:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback