det kallas ''kass''

hellu.
RIKTIGT dålig uppdatering nu dom senaste dagarna asså :/. men det är endast för att den där jävla pojkvännen tar så mycket tid :o fan för han! äe, där vart jag galet ironisk. nämen iaf, så har jag inte haft tid o blogga för jag har umgåts med min lille fina pojkvän nu sen i typ onsdags, förstår inte hur han orkar.. haha :D men nu är jag iaf hemma, har ej så mycket o skriva, händer aldrig ngt här i lilla nybro iaf ;) ska snart gosa ner mig i sängen som kommer kännas galet tom utan victor bredvid mig..hemskt, faktiskt..oså måste jag plugga på den där jävla so:n, FUCK!
o statistiken fungerar fortfarande inte, ingen som typ kan hjälpa mig eller?


Gumman du måste blogga oftare!

Sen tänkte jag bara säga att jag saknar sönder dej min fina :((

Och jag är såååå glad för din skull att du har din lilla victor som kan få dej att må bra det är du värd! Och säg bara till ifall det skulle vara något, jag finns alltid här för dej det vet du!

älskar din hannis:*

2011-09-25 // 23:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback