blogga oftare, OFC!

hej :D!
haft en awesome dag i skolan idag, riktigt rolig faktiskt för en gångs skull :) gick me matilda till skolan, gutt o prata med henne! o när vi började gå så gick det ngn bakom oss, o sen huxflux så vart han typ 20 meter framför :o vi bara wtf?! hahah, sick. jo, efter skolan så träffade jag min käraaa, o har nyss kommit hem från han :) & vi har faktiskt en månad idag :D hih, awesome :).
fick en kommentar från beccut idag, flickan tycker jag måste blogga oftare, tycker jag med. så nu ska jag fan blogga asså! riiiktigt mycket, jag lovar!
PUSS!
kolla vilken ful äcklig fjortisBÄÄSTIS man kan ha!


Grattis till er två!

Super bra med att du kommer blogga oftare gumman! <3

2011-09-26 // 22:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback