bara massa läxor..

hej :)! känns som en evighet sen jag bloggade o.O? vet inte när jag gjorde det senast, typ i förrgår xd. iaf så har dagen varit helt OKQ8 liksoom :D, förutom att moa en lilla filuren har gjort ''smäcka alla tjejers bh-bands dagen'' så alla killar har sprungit runt som idiot och smäck bh-band! blivit smäckt asså miiinst typ, 30 ggr :o, så är en aning röd på ryggen ja0..efter skolan var jag faktiskt duktig och åkte hem direkt, gick ut med zigge och sen städade jag min toa :D! oså bäddade jag faktiskt sängen med, kors i taket! o nu sitter jag nere hos morfar och har myst lite med min fina daisy ♥ längtar tills hon får flytta hem till mig :'), nu sitter jag här och ska snart börja på min engelskaläxa, o sen ska jag plugga på no & det är prov på de imorgon..jag har inte hunnit öva något alls pga att jag vart sjuk, så känns ju jättebra! o för den delen så ska jag nog klippa mitt hår på högersidan..så de blir lika långt som det på vänstersidan, inte jättestor skillnad men lite, så jag kikar på lite löshår, om ngn vet ngt billigt så kan ni ju säga till (h) kikar även efter 'fjädrar' att sätta i håret, skitsnyggt ju!



titta så söt hon är, min lilla älskling



Mmmm vad fin bild..

2011-09-19 // 22:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback