badambadamdumdam

tjaa :D!
morgoninlägg oså yao :) ibland är jag duktig och kliver upp tidigt så jag hinner mycket :)(y) o förlåt för det inte blev ngn bloggning igår, hade friidrottsdag, sen träning på de. så jag vart ganska slut på kvällen och somnade första gången runt lite över nio (a) ska bättra mig på att uppdatera :)
dagens meganice outfiit :D! toppar den med en jeansjacka också ;)



Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush-kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, ögonfransserum, smycken och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: En efterlängtad ONEPIECE tävling är i full gång i min blogg. Det blir TVÅ stycken vinnare som får hem en valfri ONEPIECE. Var med du med!



(Alla mina tävlingar finner du i min kategori som heter "Tävlingar" under fliken Om mig/för er som finns under headern - eller ÄNNU lättare, du hittar alla mina populära tävlingar i en utav mina menyer. Klicka på de små bilderna för att komma till tävlingarna du är intresserad av!)

2011-10-01 // 19:31:49

Följer du Idol 2011? Då har jag en fråga till dig, vilken av deltagarna är din favorit? :D mina favoriter ser du i detta inlägg, och lämna gärna ditt svar där också;



http://sstille.blogg.se/2011/october/idol-2011-mina-favoriter-vilka-ar-dina.html#comment

2011-10-02 // 08:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback