aningen fail

jag & elin ; ja vill ha blommig falukorv till lunch mamma något annat vill jag inte ha!
debora ; jag vill ha blommig falukorv till lunch pappa!

det går ca fem minuter..

debora ; Jag vill ha slemmig falukorv till lunch pappa! äe fyfan vad äckligt! det vill jag inte ha!
jag ; varför inte? det vill jag. säkert jättegott.
debora ; asså hanna..det KAN misstolkas!
jag ; nä? eller...jo faaaan det kan det!!!!

HAHA, GALET vad  vi skrattade åt det xd, och det är lite långsökt..men när ni läste det några gånger fattar ni xd haha!
ah, dagen har varit riktigt chill. efter skolan stack jag till ebba och den tjejen är ju för jävla underbar så hon har dukat fram pizza och oboy när jag kommer! galet vad bra hon är :D sen stack vi ner till madesjövallen och så säger min tränare ''tränar du riktigt bra idag hanna, så ska du få en belöning'' o jag tänkte, vem vill inte ha en belöning liksom. så jag körde på, och tyckte själv att min insats var BRA! efter träningen frågade jag vad det var. och så sa han ''jo, 97orna behöver spelare på torsdag, så då tänkte vi fråga dig'' och just på torsdag ska vi gå på alvaret :o galet vad sur jag blev :( men min UNDERBARA pappa mejlade min lärare och skrev att jag inte skulle med..sååååå på torsdag blir det antagligen match med 97/96 mot mörbylånga :D! GLÄDJE! nu ska jag ut och träffa mr P en stund. puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback