kärlek♥

kärlek..
ibland, är kärlek det bästa som finns.
ibland är de det sämsta som finns.
när det är det bäst som finns så vill man att det aldrig ska ta slut.
och när det är det sämsta som finns så vill man bara krypa ner i jorden.
ibland önskar jag att jag aldrig blev kär.
men jag blev kär, jag blev kär i den finaste på hela jorden.
den mest underbara personen.
han som verkligen är perfekt.
han som är min och bara min!
alla säger ''men alla bråkar i ett förhållande, annars är det inget redigt förhållande''.
kan ju säga att..mjo det är nog ganska sant.
fast att bråka med sin pojkvän, det är faktiskt det sämsta som finns.
att gå runt med den där hemska känslan i kroppen.
att bara sitta o titta rakt ut i ingenstans.
känna hur tårarna tränger fram och man inte längre kan hålla dom inne.
hemskt.

victor.
jag älskar dig.
vad som än händer så kommer jag alltid att göra det.
för du är verkligen allt för mig.
och det är inget jag bara säger.
så fort du går utanför min dörr så börjar jag sakna dig.
och att vara utan dig i en dag, det är skitjobbigt.
du är hur fin som helst & du är inte bara en pojkvän.
du är som en bästavän, som man kan prata med precis allt om.
och jag vet att det verkligen stannar hos dig.
du är mitt allt, och jag klarar mig inte utan dig.
så snälla, lämna mig inte.
för du vet, lika väl som jag.
det skulle inte gå.
JAG ÄLSKAR DIG



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback