I'l be standing right next to you

Tjuleluu :D!
nyss kommit hem från victor som jag spenderat denna underbara helgen med :), gosigt värre ♥ om typ..en timme kommer ebbut hit, sen så får vi väl se vad vi hittar på, sen sticker vi iaf ner till madesjövallen för o spela sista seriematchen! som vi verkligen mååste vinna! tror faktiskt att vi gör det :) hoppas iaf! efter matchen så går ebba o jag hem till henne o ha en liten ''spa-kväll'', sen blir det massa myys! film, chips, godis & läsk, bättre slut på helgen finns ju inte!

super duper dålig uppdatering här nu för tiden, men vet inte redigt vad jag ska skriva om, börjar bli gaaanska uttjatat att bara skriva om vardagen hela tiden, jamenar min vardag är typ som alla andras. så om ni har någopt förslag på vad jag kan blogga om så får ni gärna tipsa!

funderar på att ta bort bloggen.
JA / NEJ ?




Du får inte ta bort bloggen hannut :((((<3

2011-10-02 // 13:51:00
» -

neeeejjj ta inte bort bloggen!

2011-10-02 // 14:18:57
» --

du kan göra såndära dag 1 osv så har du något du kan blogga om, och det är roligt och läsa ! :)

2011-10-02 // 14:24:30

ta inte bort bloggen!

du kanske tycker att det verkar tråkigt för oss att läsa om din vardag, men det är ju det man vill läsa om. iaf jag :)

2011-10-02 // 14:35:28

du kan ju blogaom mig!!! puss<3

2011-10-02 // 18:30:15

Tycker inte att du ska ta bort bloggen!! :)

kram

2011-10-04 // 02:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback