åhåhååhååh, brist på rubriker..

hah, rubriken är ganska talande..
yesman, dagen har varit jobbig :( gik till fyra idag.. o hade endast jobbiga lektioner :o okej.. inte svenskan idrotten o m-profilen. men alla andra :), o smart som jag är så glömmer jag ju soolklart ALLA papper o allt som jag behöver.. ligger efter i svenskan, so;n, har no prov på fredag o matte prov på fredag. ja det är jobbigt :o, va ALDRIG sjuk i början av skolan.. efter skolan kom lille victor till mig, sen hjälpte han mig byta rum så nu har jag mitt gamla myysiga rum igen :) hihi, gos! o nu för bara typ en halvtimme sen åkte han o tränade, så nu sitter jag hos morfar och jag kom precis på mig själv med att sitta o äta upp alla mormors ahlgrens bilar..mums! fast mormor blir nog inte så glad :( haha! nä..nu ska jag försöka plugga lite..yeey!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback