hatar rubriker..

ska alldeles strax åka iväg till åkrahäll för o träna lite boll :) efter träningen ska jag till min underbara pojkvän sen följder han med mig hem och sover här inatt, hihi så goos! förlåååt för jag inte bloggat, men har inte haft tid..lär inte ha det ikväll heller ska nämligen plugga på mitt äckel prov!


Hej igen fina du! Har en liten fråga. Behöver hjälp med en liten sak som tar endast några minuter. Dessutom får du en länkning som tack!

Klicka på länken och läs mer vad det handlar om

http://sense.webblogg.se/2011/november/tavlar-och-vinn-din-egen-onskelista-fran-asos.html

Tack på förhand :)

2011-12-01 // 00:46:24

Godmorgon hihi, ska du se julkalendern idag? :'D

2011-12-01 // 06:39:56

mysig header :D

2011-12-01 // 07:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback