fullt av idioter osvosv..

Ville bara säga att madesjöskolan är en jävla helvetesskola, fylld med idioter, lögnare, falska personer, osvosv..och dessutom, FOLK SOM SPRIDER FALSKA RYKTEN kryllar av sånna människor, sånna omogna idioter. Så byt aldrig till madesjöskolan, flytta ALDRIG till nybro, för säger du något privat till någon du trodde va din vän, så vet hela jävla nybro det på en vecka, o nej jag skojar inte. Jag vet själv hur det känns.


» ebba

finns alltid hannut!<3

2011-11-14 // 22:44:32

Så jävla rätt..finns inget bättre sätt att beskriva nybro, det låter väldigt lockande..

Hatar madesjö..Hatar hela nybro!

Jag vet preciiiiiiiis hur det känns så bara säg till om du vill snacka om det du vet att jag alltid finns här för dej bara säg till om du behöver mej!

Älskar dej <3

2011-11-15 // 06:37:04
» k

Finns :( <3

2011-11-15 // 06:56:16

haha.

2011-11-17 // 19:53:47

du kanske känner igen dig när de gäller att sprida falska rykten o "säger du något privat till någon du trodde va din vän, så vet hela jävla nybro det på en vecka"

du är en av dom som gör nybro till den skiten du beskriver.

2011-11-18 // 17:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback