FRÅGESTUND!

bloggen är så tråkig, så jag tyckte vi skulle ta o göra den lite roligare med en frågestund! så vi startar en frågestund från o med att du läst detta inlägget! fråga precis vad du vill! jag lovar att jag ska svara på de flesta, om dom inte är alltför privata :) o kom ihåg; INGA FRÅGOR ÄR FÖR DUMMA!

avslutas i slutet av november.


» elin

vad gör du helst på en ledig dag? hur länge ha ditt längsta förhållande hållt?

din favorit outfit?

har du blivit av med oskulden ? tycker du att du passa bättre i lockigt än i rakt eller tvärtom ?

vilka är dina närmaste vänner?

vad gör du på fritiden?

favoritlåt just nu?

ha du bra självförtroende? tycker du att du själv är söt/snygg?

vart bor du?

vilka blogga läser du?

favoritmat?

varför började du blogga?

vad använder du för smink?

hur beskriver du din klädstil?

:D <3

2011-11-18 // 23:40:09

hur långt har du gått med victor?

2011-11-19 // 11:25:59
» Elin

vad är din favorit outfit? :) vill gärna se en bild! :D

2011-11-21 // 17:56:09
» Linda

Hur mår du nu för tiden? shiiet längesen nu!

2011-11-21 // 23:45:58
» ellen

Favoritbloggar?

vinter/sommar ?

Bästa fotot du är mest nöjd över ?



Visst jag kan följa dej så fort jag får tillgång till dator ;)

ha det bra, och hoppas att frågorna inte var för konstiga ;) !?

2011-11-22 // 07:37:12
» eebba

vilka bloggar läser du?

vad har du för kamera?

vad använder du för smink?

2011-11-23 // 18:09:19
» ida

är du och victor förlovade på riktigt ? :)

läser du nattaidajanna.blogg.se ?

2011-11-26 // 15:53:18

vet att den redan är slut, men hoppas du kan svara iaf..

hur många läsare har du om dagen ?

och om du får välja någon kopmis som du har varit vän med innan men tappat kontakten med, vem skulle du välja då för att få upp kontakten med den personen igen ?



kram, din blogg är grym!

2011-11-26 // 16:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback