blablablablää

dessa rubriker..blir helgalen kommer aldrig på någon vettig rubrik..jävla skiiit! haha! iaf så igår tränade jag, skulle spelat match mot föräldrarna .. fast det var bara två föräldrar som kom..lite skoj xd haha! o ja sen åkte jag till victor o åt lite god mat, sen åkte vi till bowlinghallen med några andra kompisar ;) oo jag kom faktiskt fyra (h) hoho, stolt :D senare idag ska vår familj till fam linde och äta god mat och umgåås, sen får vi se om jag drar mig bort mot hanemåla när jag kommer hem! så uppdateringen lär ju inte vara alls så bra, men lovar att jag ska göra några mer nu innan jag åker, eller ja..åtminstone ett! (a)
haha, just nu. ofixad o allt, sånt gillar vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback