typ heeemsk dag ?

helluu, jao rubriken säger väl rätt mycket eller ? fast egentligen har det v arit en awesome dag, fast ändå inte :s vi hade sjukt kul i skolan, fast sen typ blev år lärare skitarg -.- och skällde ut oss fast vi bara skojade :s och massa annat skit, så jag lär ju få prata med han imorgon (y) yey duktigt hanna.. aja, efter skolan så satte jag mig i solen och spelade gitarr, inte heller smart för nu har jag bränt mig :/ hehe, sen stack jag till träningen vilket var awesome :D hehe, fick ju äntligen träna igen (y) och nu ska jag bara klä på mig liiiiiite sen ska jag ut och gå med vovven och saraaa, pusshejs!


Sv: Tack älskling, du anar inte hur mycket du betyder. puss på dig! <3

2011-05-20 // 18:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback