NYBRO MARKNAD !

TJENA :D! idag är hanna på fett bra humör :)! vilket inte händer så ofta nu för tiden (n) men det måste vara för att det var nybro marknad idag ;)? som spenderades med micha & albertina, men sen åkte dom hem (n) och då var jag med denise, evelina, jonathan, erik, emil & simon :) fett kul hade vi det, haha vi typ bara satt på en stenmur och glodde på folk och simon tutade med sin jävla röda fula jobbiga tuta :o ?! rakt i mitt öra så jag känner mig lite halvdöv nu -.- och sen sprutade han och jonathan massa sånt där äckligt skit i mitt hår så jag var typ röd blå och grön i huvet, jo jätte nice (y) men sen skulle jag ut med zigge och dom stack hem, så när vi gick ute med zigge asså jag och denise :p så vart typ killarna jättelångt framför oss, fast simon gick där med sin jävla tuta :o så vi hörde det ända från där dom var :o, haha xd, aja sen gick jag hem och sitter här nu, smsar lite med några randoms. KUL :D så ni som vill får ju gärna underhålla mig :D! puss'N !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback