musiik (L)

tjenareeeeeee, sitter här hemma nu och spelar gitarr och sjunger (L) heh, musik är typ livet :o !? aja, dagen har varit chill iaf ;) nu ska jag snart cykla ner till morfar så han får fixa min cykel för det blir bara punka hela tiden :o eller vad det nu heter :p? haha :D! och efter det cyklar jag till moa och så drar vi till dansen, får se om vi dansar så mycket har ju ingen skiva -.- segt ? aja, får se om jag bloggar ikväll, har ju inte så mycket att blogga om egentligen nu för tiden, för ingen ger mig ngt förslag på vad jag kan blogga om ? kanske ska ha en frågestund :) ? och kanske en tävling lite senare framöver :D men det är ju aldrig ngn som anmäler sig till mina tävlingar ?! varför inte :o?! när ni ser att det är tävling måste ni sprida det vidare :) ! puss på er / H




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback