dom nya klasserna (n)

tjenaaaaa, kom hem från skolan för en liten stund sen, och den var väl helt okej. fast efter skolan så smsade hanna mig och berättade en sak..tänker inte säga. säger kanske senare..och jag har varit jävligt dum också och varför det tänker jag inte heller säga..men iaf i skolan fick vi reda på dom ny klasserna så jag slänger upp dom lite längre ner i inlägget ;) snart kommer mina kära kusiner Oliver och Ottilia hit så jag ska passa dom :D niiiiceeeeeeee (: hehe älskar mina kusiner :* 

min klass : 7B

Gustav Björneman
Tilda Engelholm
Botvid Eriksson
Moa Fagergård ♥
Karl Fernström
Josefine Fransson ♥
Jonathan Göthberg
Tobias Harrysson
Debora Iyassu ♥
Felicia Jansson
Jodh Jelkänen
Joakim Johansson
Hanna Johansson Nilsson
Axel Johnsson
Josefin Josefsson ♥
Louise Kröger
Shania Nordström
Julia Petersson
Ebba Rigbo
Elias Slättengren
Emil Svensson
Madeleine Törnqvist
Rebecka Törnqvist
Oskar Wedell
Ikke nöjd..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback