deppdagar..

tjena, har varit tre redigt jävla deppdagar nu (n) men iaf så har jag varit med linnea sen i torsdags. fett kul har vi haft det men som sagt redigt deppiga..men vi har träffat andra så det har blivit kul (y) ochigår var det ju då valborg..den sämsta någonsin, jag lovar..blöööööööö. efter vi hade varit nere vid brasan gick vi hem för jag orkade inte vara kvar..så vi satte oss och kollade på titanic och deppade sönder. sen somnade vi och idag har vi bara deppat IGEN? sjukt vad depp man kan bli pga killar! så idag har vi bara suttit i hennes rum och spelat gitarr och messat med randoms. nu ska jag snart ta och byta kläder sen ska jag ner till mejeriet och kolla när dom andra dansar, får ju inte vara med för att jag fick en bristning i låret igår på seriepremiären ?! o juste vi vann igår med 4-0, awesome är vi :D men puss på er!


LOVE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback