dåligt bloggande under helgen (n)

tjena, har bloggat fett dåligt under helgen, men det är för att jag har umgåts med mina kära vänner ;* i lördags var matilda, jag och linnea och kollade när nybros 96or spelade, sen var linnea och jag i hanemåla och träffade BB och simon :), sen sov hon hos mig, och idag har jag spelat match, mot hovmantorp, dom spelade fett fult och slängde in sånna feta kommentarer. men det gjorde vissa i vårt lag med så ska inte klaga. men iaf det blev 1-1 så vi blev ju inte poänglösa iaf :)! och jag gjorde målet (a) heh, med en fett nice assist av natta :D! sen efter det kollade jag lite på 97orna, sen stack jag, janna & victoria till pukevallen och kollade på 97orna :p efter deras match spelade vi fotboll med simon, abbe, ante, felix och antes lillasyster ;) sen åkte jag hem och nu sitter jag här funderar på att snart dra mig till sängs, är lite småtrött efter dagen ;) puss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback