dålig uppdatering jaoo,

tjuleluuu, jätte dålig uppdatering nu på senaste tiden, jag vet. men jag har typ ingen blogglust längre, för ingen kommenterar ju eller ngt, och inte så kul att bara skriva om vardagen hela tiden :s, och sen har jag inte tid heller massa träningar och annat smått o gott! men iaf, så har dagen idag varit hyfsat bra. förutom att jag är rätt nere nu när jag inte mår så brao..går massa falska rykten, om att jag är på g med victor & att jag är på g med simon ? när jag inte är på g med ngn av dom? är så jävla trött på sånt, man kan inte ens ha killkompisar förrens ngn tro att man är tillsammans, sjukt fan. men till ngt annat, jo som sagt så får ni gärna kommentera vad jag ska skriva om för just nu skriver jag ju bara om min vardag, tror även ni tycker det börjar bli lite smått tråkigt för min vardag är sig väl nästan alltid lik. haha :) idag så har jag förresten varit på möte i skolan om klassresan och klassfesten, så på skolavslutningen ska vi ha klassfest och då ska vi grilla hos alicea, sen går vi till ishallen för det var typ aktviteter där eller ngt, sen vidare till jonathan för att tälta, så ja. min skolavslutning kommer spenderas med min klass..jätte kul mjo verkligen..men ändå rätt bra eftersom vi slutar sexan så då får vi ju typ en gång alla är samlade eller så, och det är ju faktiskt bra? för jag kommer sakna min underbara klass ngt enormt myyycket! heh och vi ska ta klasskort på fredag med :D, typ för vi slutar sexan och blablaaaa..sen börjar jag ju i min nya underbara klass. *host* hemsk fan, men på fredag vet jag inte om jag ska ha lockigt eller platt hår :D? så hjälp miiiiiiiiig ;* hehe, och på fredag åker jag till min älskade fina vän emma! åhh underbart kul vi ska ha det :)! saknar tjejen enormt! och på söndag ska jag KANSKE spela match, får se om jag blir uttagen tränade ju ikke igår (a) för jag får inte..blööö,klockan fem på madesjövallen KOLLA! :D och så ska jag var med dona, micha och victor antagligen :), niiice, hihi nu sitter jag här och skriver massa annat skit som kanske ni inte borde veta ?! eller det är ju ingen fara men ändå :o. och på onsdag ska jag förresten klippa mig :D! sidecut dåvaaaaa, fett nice om ngt :o hehe, men nog om detta nu, skönt att skriva av sig lite iaf, nu ska jag ta gitarren och spela ngt jag känner för, sjukt underbart är det! puss på er ! / H


MIN fina fina bästavän!
du är så sjukt underbar, så jävla bra är du, och jag är så himla glad att jag fick bli din vän. du finns alltid där för mig om det är jobbigt, vad det än gäller så är du alltid vid min sida, och det vet jag. du har blivit som en syster för mig, jag kan berätta precis alltingen för dig, sånt jag inte kan berätta för mina andra kompisar, jag vet att det stannar mellan dig och mig, och det är så himla bra. jag tycker om dig ngt otroooooooligt mycket, och jag skulle inte klara mig utan dig. du är luften jag andas älskade vän.

LINNEA RENEVALL, VÄRLDENS MEST UNDERBARA PERSON ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback