5 maj ;)

tjenaaaa :). dagen idag har varit bra, bättre än gårdagen iaf, då vart det en pissdag (n) berättade ikke det igår, men hade wille och jag fortfarande varit tillsammans då hade det varit två månader..ja som ni kanske märker så har jag fortfarande inte släppt han, och kommer inte göra det på ett tag så ni får stå ut med mycket tjat om deeeeee..aja iaf, skolan vart chill. fast gick länge idag (n) och sen på elevens val skulle vi typ ha disco :s? haha xd fast typ bara jag, moa, debora, josse, hilda & dona var i klassrummet, resten satt i kapprummet och körde skp xd? haha fast jag gjorde min matteläxa så slipper göra den ikväll, hinner ändå inte det för det är fotbollsträning idag ;) på A-plan, fett guuuuuutt! pussssss / H

låt mig höra kärlekens tunga, säg att du älskar mig


din blogg är verkligen jätte bra att läsa, men jag tycker du ska slänga upp fler bilder :D<3

2011-05-06 // 07:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback