JAG ÄLSKAR DIG !

MOA FAGERGÅRD.
asså du är underbar gumman.
jag skulle aldrig klara mig utan dig,
du betyder så enormt mke !
du vet att du är min bästavän,
och det kommer du alltid att vara
vad som än händer.
du är luften jag andas älskling !
du finns alltid där för mig och ställer upp.
jag vill aldrig förlora dig !
och jag hoppas att du aldrig kommer lämna mig,
för jag släpper inte taget om dig.
jag saknar det vi hade innan,
när det var liksom ''VI'',
då kunde ingen komma i mellan oss,
vi var super tajta.
vi var verkligen som systrar,
jag vill ha tillbaka den tiden !
vi umgicks nästan varje dag,
och hade de super kul tillsammans
och alla våra minnen vi har !
som sommaren 2010 ?
den var ju underbar !
ölansdjurpark och allt.
vill göra om alltingen ! precis allt !
när vi sov hos din farmor,
och gick ut med hennes hundar i skogen.
när vi var på saxnäs på stranden och tog kort.
helt underbart !
JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN.
lämna mig aldrig lova mig det ?
för då kommer jag inte stå på benen längre.
MIN älskade tvillingsjäl. <3


» moa

Aww, gumman!

Du betyder allt, och det vet du.

Du är allt. Det ska alltid vara vi, föralltid (L).

MOA(L)HANNA

2011-03-15 // 12:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback