ja, jag har tråkigt.

Du heter: hanna
Smeknamn: mangoo :(

Berätta något om dig själv som knappt någon känner till: att jag ska bo i florida när jag blir stooor (h) 

Låt som du lyssnar på när du är deppig: allt möjligt.

Beroende av: mooobilen (a) 
Vad tror folk om dig: fråga dom ? 
får du oftast komplimanger för: mitt utseende... 
Brukar du skratta för dig själv: höh ja (a)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ngn som vill hitta på ngt och sova över :)<3? - stn
Var bor du: i den lilla hålan nybro (L) 
Trivs du där: om jag gör ! 
Äger du några converse: nej

När blev du fotad senast: idag ;p

Hur känner du dig nu: glad och nervöööööös :o 
Vanligaste färg på dina kläder: höh, olika (a) 
Vem kysste du senast: wilmer (L) 
Vad saknar du: willeee, moa, jannaaaa. debora..
Hade du en bra kväll igår: ojaaaaaa ! 
Rakar du benen: haha jaa xd
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag inte orkar vara vaken längre (y) 
Är du blyg: jao, lr beror på ;p 
Sysslar du med någon idrott: yeeeeeeeeeees 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jao..
Har du spytt offentligt: nej 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: vene xd 
Dumpa/bli dumpad: inget utav de ;s
Är du nöjd med ditt liv: jadå.
Är du bortskämd: näääe
Vad gör du i morgon: umgås med min älskling ;*  
Vad längtar du till: sommareeeeeeeeeeeen & öland ! 
Gillar du att gå på bio: njaaa.
Har du någon allra bästa vän: yes, den bästa (L)

Tycker du om någon just nu: jaaaa

Gröna eller röda äpplen: gröna (L) 
Har du bra tålamod: nej (a) 
Vilken tid gick du upp idag: typ tio ;p
Har du sovit i din egen säng inatt: yes

Sover du helst med eller utan någon: med någon
När grät du senast: jag vet inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka utomlands och shoppaaaaaaa !


Vad använder du för schampo: olika,
Hur gammal är du: 13

Vad tycker du om brunetter: inget fel på dom ? alla har la inte samma personlighet ;) ?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
Har du piercing: hade i navlen :( 
Vill du gifta dig: vene
Vill du ha barn: jao
Solar du ofta: på sommaren
Är du bra på att laga mat: nej

Är du höjdrädd: liiite

Hur vig är du: liite vig !
Är du musikalisk: höh
Gillar du att sjunga: jaaaaaaaaa
Vad dricker du helst när du är törstig: mjölk lr looka (L) 
Vilken är din favoritglass: ben&jerry's baked alaska (L)

Tror du på ett liv efter döden? nej

Har du tandläkarskräck? jaaaaaa (a)

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll
Vilken ögonfärg har du: grön -.- 
Har du någon gång gråtit dig till sömns: jao 
Biter du på naglarna: jaaaaa, (A) 
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: fyra ggr i veckan 
Vad kollar du på hos en kille/tjej: kläder, ögonen, håret, personligheten
Hur många gånger har du varit kär: riktigt kär , en gåång.



» Liza

Nu är vinnaren av pärlplatte mariosvampen utsedd, kika in på min blogg och se fall det var du som vann ;)

2011-03-26 // 23:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback