hej hej massa hej.♥

skolan idag gick skitfort (y)
bara för att vi bara har fyra lektioner idag ;d
höhöh, chiiill elleeee ;d ?
aja. på musiken hade vi askul ;p
vi är i grupper och ska göra danser typ.
och våran grupp är ; wiilma, debora, moa, jag, dona & amel
hhö. och vi gör alvin och gänget (hh) assballlllllllllllt :D
aja, sen hade vi matte och sooo ;D
och på so;n gör vi typ bilar ?
och sånt skit ;p
så då skulle vi göra på powerpoint (H)
tkr det är skiitkul fan ;o
aja. sen idrottttttttttttttt. som var hyfsat rolig.
nu sitter jag här hemma och ska snart göra en planering för min vecka (h)
och jag slänger upp den här sen såklart ;)
kan ju säga att ja gillar denna veckan enoooooooormt , lr iaf min planering på den..
höhööh (aa)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback