dag 03

Dag 01- En blogg jag läser varje dag
Dag 02- Min favorit bok/böcker
Dag 03- En nytagen bild
Dag 03- Fyra bilder som gör mig glad
Dag 05- En person som betyder mycket för mig
Dag 06- tio sanningar om mig själv
Dag 07- Någon jag saknar
Dag 08- Fem bilder från ett minne 2010/2009
Dag 09- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 10- En bild från när jag var liten
Dag 11- En sak jag önskar att jag får uppleva igen
Dag 12- En bild som är över 1 år gammal
Dag 13- En sång som får mig att må bra
Dag 14- En bild på mig och en kompis som badar
Dag 15- En före och efter bild när jag fixar mitt hår
Dag 16- Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 17- Någon/Några som betyder mycket för mig!
Dag 18- bästa sommarminnerna 
Dag 19- mina bästavänner genom åren
Dag 20 - hur jag sminkar mig  
Dag 21 - min klädstil
Dag 22 - om mig själv
Dag 23 - mina bästavänner

en nytagen bild :
kommer här !


tog bilden idag faktiskt.
ser helt fucked up typ. men aja




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback