cause we only live ones..

hej hallå tjena goddag..osv..
^
|
|
|
|
assååå, ja jag har tråkigt ?
finns ingen rolig i hela sverige -.-
förutom emma då, enda som underhåller mig,
nemen asså seriöst ?
folket har fan blivit skittråkigt :o ?
på helgerna sitter man bara hemma och gör ingenting alls :o ?
måste fan ta tag i mitt liv nu känner jag.
men iaf så har dagen varit chill.
typ bara suttit hemma,
skulle träffat älskling.
men båda av oss mår pissssssssss.
så vi skippade de.
får se om jag orkar dra mig bort till skolan imorgon,
blir väl så illa tvungen till det,
men har ingen lust över huvud taget,
ja menar vem har det liksom ;s ?
o nu sitter jag här och har beslutsångest :o
höhö. kom in på ngt helt annat (a)
och jag har det för på onsdag så skaa jag till wilmer,
men jag måste också till vallen för o prova en sånhär overall ?
och då måste min kära pappa med och han slutar sent ;(
så javene om jag ska vara med wilmer lr åka till valleeen..
tror jag är med han ist :DDDDDDD
OCH JA JAG VET ATT NI BRYR ER JÄTTE MKE !
MEN NI KAN JU KOMMA MED FÖRSLAG PÅ VAD JAG SKA SKRIVA OM ISTÄLLET ?
INTE SÅ KUL OCH BARA SITTA OCH SKRIVA OM MITT  TRÅÅÅKIGA LIV.
men nu orkar jag inte blogga mera idag.
gör det faktiskt för er skull, ändåå läser nii inte ;/
buhuhu,
men nu klagar jag bara och framstår som universums dåligaste människa !
så nu slutar jag för idag!
hejdå, adjö, ha´t bra..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback