skolavslutning och klassfest!

tjao. nu tänkte jag skriva lite om skolavslutningen ode! det började som vanligt i skolan, vi fick varsin papperstallrik, som vi skulle skriva en positiv sak om varje person i klassen på, eller ah. man skickade runt sin egna tallrik då. hihi, och min bästa kommentar var ''ROMANTISK'' som jag fick av sötisen agnes :') hihi. sen efter det, fick vi glass mumma! sen gick vi till kyrkan, och då så sjöng vår klass och 6A himlen är oskyldigt blå, vilket gick väldigt bra måste jag säga! sen pratade prästen om massa, sen var det sommarmedley! och det blev väääldigt lyckat :)! jag sjöng med moa, och sen sjöng jag med elin och amanda :D kommer komma upp en film på facebook som ni får titta på, bilderna finns där med! efter det gick jag och wilma till högstadiet för att syster gick ut nian och då skulle vi ge henne rosor och sånt, så då gjorde vi de. bilderna därifrån hittar ni också på facebook, lär lägga upp ngn här med! sen åkte jag hem och tränade, sen åkte jag amanda och debora till alicea där vi grillade och spelade badminton och massa kul! sen gick vi till tälten där vi skulle sova då, sen kom ALLA känslorna fram. HELA klassen började gråta och ja, det var verkligen känslosamt, vi pratade igenom gamla minnen ända från förskolan. och då brast det väl helt enkelt för alla! så dom flesta förstod nog igår hur mycket en klass verkligen betyder för en! vi är den bästa klassen nånsin det vill jag lova! sen åkte hilda, moa och julia hem :( då gick dom som var kvar de vill säga, amel, jochem, agnes, debora, josefine, wiilma, elin och jag in i ett tält oså satt vi där och pratade. men sen bestämde vi oss för att sova! vilket inte blev så lyckat, för det var ngn som typ sprang i skogen ?! och skakade på amels eriks och jochems tält ? så vi blev ju såklart livrädda och sprang in till alicea, sen la alicea, wiilma, jag och debora oss i hennes säng. men sen kom aliceas snälla mamma in och tog fram typ dynor ? så debora och jag la oss där och somnade nästan direkt, men det var bara det att skitungen tog täcket hela tiden ?! fast jag snodde tillbaka de (a) mihii, buuusig. sen vaknade jag runt 9 tiden idag för att amanda väkte mig -.- då log jag och drog mig lite på maddrassen sen gick jag upp och åt frukost oså, sen tände vi ljus tog fram marshmellows och grillade dom över ljusen! himla mysigt de där! sen åkte jag hem till debora så åt vi tårtaaaaa :D sen stack vi till mig, och nu sitter vi hemma hos mig och ska snart dra oss ner mot m-vallen och spela match mot åseda! klockan 19.00 är de matchstart kom och kolla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback