haha, vadååå humor ?

haha, och nu tycker jag ni ska läsa ALLT ! haha, för det är fett kul konversation xd om man har humor som oss då (a)

hannaa . säger (23:18)

vilken mes du är ..

Jonathan Söderberg säger (23:19)

blåmes isåfall ?!

hannaa . säger (23:19)

nej, grönmes!!

Jonathan Söderberg säger (23:19)

BLÅMARINMES !?!?!?!?!

Jonathan Söderberg säger (23:20)

härligt att slå hörnorna på matchen, hade fan solen i ögonen, såg inte ett piss fan !?!

hannaa . säger (23:20)

MEN TURKOS MES!!!!! DE ÄR JU BLANDNING MELLAN GRÖNT OCH BLÅTT!!!

hannaa . säger (23:21)

haha, förstår att du tycker detta

Jonathan Söderberg säger (23:21)

ohyeeeeeeeeeeees

hannaa . säger (23:23)

MAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA! ERAT STÄLL ÄR GENOMSKINLIGT!

Jonathan Söderberg säger (23:24)

mohahaha såg du mina vitaa,gröna,lila,röda,blå,svarta kalsonger då eller ?!?

hannaa . säger (23:25)

jaaaaaa!

Jonathan Söderberg säger (23:27)

najsss hopppas man inte såg igenom dom bara -.-'

hannaa . säger (23:27)

jo..såg bajsranden!

Jonathan Söderberg säger (23:28)

fy atsingens'

hannaa . säger (23:28)

inte fint jonathan!

Jonathan Söderberg säger (23:28)

ursäkta meeej !?!?

hannaa . säger (23:30)

asså man kan ju gå på toaaaaaa va..

Jonathan Söderberg säger (23:33)

inte om man bor på gatan som jag, då får man skita på trotoarkanten )':

hannaa . säger (23:34)

nejmen usch vad äckligt...

jag vill inte gå på gatan du bor på längre..

Jonathan Söderberg säger (23:34)

okeeej, akta deej för smålandsgatan då ?!!?

hannaa . säger (23:35)

nejmen guuuuud.. de är ju min gata....

Jonathan Söderberg säger (23:36)

åhhfan, lämnaa inte huset vad du än gör ?!

hannaa . säger (23:36)

NEJ SKA STANNA INNE HELA LIVET!!!

Jonathan Söderberg säger (23:36)

braa, då slipper ja' dig (:

hannaa . säger (23:37)

FU

Jonathan Söderberg säger (23:38)

CK me to hell

hannaa . säger (23:38)

CK ?

Jonathan Söderberg säger (23:38)

FU+CK = FUCK ?? ´

hannaa . säger (23:39)

jahaaaaaaaaaaaaaaaa...fattade väl ja meeee

Jonathan Söderberg säger (23:40)

naaaajs däär (:

hannaa . säger (23:40)

jajamään

Jonathan Söderberg säger (23:40)

jajjaaa (:

hannaa . säger (23:41)

preciiis som jaaaaaag

Jonathan Söderberg säger (23:41)

whaaaaat ?

nu hänger jag inte riktigt meeeedd i svängarna ?

hannaa . säger (23:42)

duuuu skrev ''naaaajs däär'' o då skrev jag ''precis som jag'' fattaruuu ?

Jonathan Söderberg säger (23:42)

jaha

hannaa . säger (23:42)

hah, nuuuuu kopplar de..

Jonathan Söderberg säger (23:43)

man kastar en mirza husic på en pil tavla så blir det mosad potatis .. änligen kom jag på att

hannaa . säger (23:44)

varför blir de mosad potatis o.O ?

Jonathan Söderberg säger (23:44)

förstår inte jag heller =

Jonathan Söderberg säger (23:45)

+

?

hannaa . säger (23:46)

nämeeeeeen varför skrev du de dååå ?

Jonathan Söderberg säger (23:47)

dunnnnnno ´




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback