nyvaken hannaa (y)

jajo, nu har jag nyss vaknat och ligger fortfarande och drar mig i sängen..håller på och ladda ner ngt, och detta är typ tredje dagen o den håller fortfarande på ? typ bara på lite mer än 70 % vadå seeeeeeeegt ? osen så är jag lite småsur för att mitt inlägg med sommarkläderna tydligen inte publicerats ?! fett tråkigt :( får väl helt enkelt ta och göra ett nytt! fast dock inte nu, för nu måste jag nog snart dra mig ur sängen äta och börja fixa mig, för sen kommer janna! och ikväll blir det match mot föräldrarna, azuum ja0..

OCH JUSTE! imorgon troooooor jag inte det blir särskilt bra upd, ska nämligen bort runt tre tiden..sen vet jag inte alls hur länge jag stannar där..men slänger väl upp ett på morgonen o ett på kvällen, då borde ni klara er!

xoxo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback