mobilinlägg ya0

Tjao :), jag vet att det har varit dålig uppdatering i helgen (a), och de beror på att helgen har spenderats med UNDERBART folk! i fredags var jag med debora ebba och moa, vi var nere på mejeriet och körde en lyyckade dansträning :)! doock så fick ju då inte jag dansa så mycket, eftersom jag har skenbensinflamation :s ja random jag vet :o haha, och sen stack vi till pukevallen och tittade på futboll :), och puke vann (y) nice ya0 :), efter de åkte ebba och jag hem till henne oså sov jag där :) awesome! dagen efter så åkte vi o hämtade victoria, sen vidare till ingelstad för och spela match, jävligt rolig match måste jag säga! de bästa var nog ändå att vi vann mot dom med 5-3 o de är serieledarna :)! Vi är grymma! sen åkte ebba och jag hem till henne oså var vi på mc och sen fick vi pizzaaa :) när vi kom hem så var vi med Oliver, sen stack han hem och då tittade ebba o jag på tv, oså idag har vi tittat på fotboll igen nybro puke, och nybro vann :)! efter matchen åkte jag hem och då åt vi jordgubbar doppade i choklad, väldans gott måste jag säga :), sen gick jag och matilda en runda och snackade om allting som händer just nu. dessa killar säger jag bara! vet inte varför just jag har sånna problem med dom ?! men de ska vi inte snacka om nu..för egentligenn borde jag sova nu eftersom det är skola imorgon igen (n) men chill dag (y) vi ska ha idrott med 3an och jag alicea dona victor jochem och debora ska ha fotbollen (y) heh, sen ska vi till risse också, de är nice..men nää :o nu måste jag faktiskt sova :o! puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback