matilda (L) hanna. johanssons på smålandsgatan.



matilda ♥ hanna
johansson



Matilda du är såhäääär underbar, och de hoppas jag du vet.
Du lyser upp min dag, och en dag utan dig..det skulle fan inte gå.
Alla minnen vi har, från när vi var typ 5?
Dom är så sjuukt fantastiska!
Minnen som man aldrig glömmer, o då menar jag ALDRIG.
Alla kvällar vi är ute och går, och snackar igenom allt.
Det är så sjukt skönt, för du är den enda jag kan prata med om sånt.
Och jag är så sjukt glad att jag har dig vid min sida.
För du ställer upp i alla lägen, vad det än gäller.
Och du får mig alltid på andra tankar.
Nu när allt varit skit jobbigt för mig så har du funnits där vid min sida och hjälpt mig.
Jag var såhäääär när botten, men du fick upp mig.
Du är sjukt bra Matilda och jag älskar dig din underbara mupp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback