dååååååå kör vi igång igen!

oså var denna bloggpausen slut :) anledningen till att jag tog en paus från bloggandet var för att det var massa plugg, mådde jävligt dåligt och allt var bara fett dåligt :o! men nu har vi inte alls mycket läxor och jag ligger inte efter längre (y) oså har vi förhoppningsvis gjort sista provet, hoppas på de iaf :D så nu kan jag ju då blogga igen :D. Men iallafall så, idag har det inte hänt så värst mycket, har bara soolat och badat, fett chill med pool asså :o! och igår var jag med evelina och linnea! underbara tjejer dedär! när ja hade träffat dom tittade jag på film med syster, rebecka och emma :) tittade på never say never, och jag blev typ kär i JB :o låter sjukt iknow..heh, sen satt vi bara och pratade rakt ut. Och det var sjukt skönt måste jag säga :D rätt gutt och ha en storasyster ibland :) hehe (a) men annars har det inte hänt så mycket. bloggar sen. Pussss / H


bild på tha sidecut dååva :) dock har den växt ut redan :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback