awesome dag JA0

HEJ BLOGGEN! usch, hur fjortis lät inte det där :o ?! haha xd. dagen idag har varit fett nice mannen (y) varit med ebba hela dagen, och vi har tittat på futboll o annat skojigt :D, typ min dag de xd, o imorgon åker jag till fagerhult, för o fira pappa, o jag ska sjunga på hans fest, kan inte låten och kan inte skriva ut den ?! wiho, lyckat..osen ska jag sjunga på ottilias dop som är dagen efter, kan ikke den låten helt heller ?! så de blir o öva hela dagen imon, o packaaaaaa.. så lär inte vara så bra update imorgon :) men ni får klara er, får se om jag slänger in ngt mobilinlägg uppe i fagerhult om det funkar! puss! / H


bjuder på en gammal bild på en ofixad lagom söt hanna :')


» hanna

snygggg:-P

2012-02-19 // 12:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback