6 juni

tjenaaatjatjoo :D just NU sitter jag här inne och dunkar till newkid (L) kärlek asså! vaknade halv elva idag, och jag som ställde alarmet på halv åtta (?!) för att jag skulle somna tidigt inatt och orka gå upp imorgon när skolan börjar, men de gick ju som det gick, hörde inte ens alarmet :s? men iaf, så idag har jag inte hunnit göra alls mycket, satt ute i skuggan innan och spelade gitarr (y) går ju inte och sitta i solen, för jävla varmt asså :o och så har jag typ bränt sönder hela mig :/ och det gör verkligen OOOONT :( fast det har lagt sig en aning nu :D(y) men iaf, snart så ska jag ta och fixa mig lite, har verkligen ''bad hair day'' idag -.- (n) menmen, och sen drar jag in till kalmar med pappa och så ska jag försöka hitta ett par fotbollskor och ett par hänselbyxor (a) nice som faaaaan :D bloggar säkerligen lite ikväll om jag hinner :) puss!
gammal bild, men jag saaaaaknar min navelpiercing :( och kan inte göra ny, surt ? jao..


hur ont gjorde och ta navelpiercnigen på en skala fårn 1-10? :)

2011-06-09 // 23:03:18

hur ont gjorde och ta navelpiercnigen på en skala fårn 1-10? :)

2011-06-09 // 23:03:24

fin blogg! ;))

2011-06-10 // 19:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback