18 juniiii

tjao :) dagen har varit chill ;) vaknade runt tio av att min syster satt och tittade på filmen när jag sjöng i kyrkan om och om igen -.- då stack jag till moa, sen åkte vi till hilda o övade, sen åt vi och sånt sen stack vi till qvarnaslätt :D där gick vi ngn runda runt linneasjön, som samtidigt var femkamp xd? sen stack jag hem en stund. sen tillbaka dit och åt :D sen typ direkt efter det skulle vi sjunga! vilket gick förvånansvärt bra :D enligt mig, men inte enligt moa -.- sen blev jag så äckligt trött ? så jag åkte hem :) och nu så hade jag tänkt mig fixa lite med bloggen, men de orkar jag inte (a) så jag sätter mig och spelar lite gitarr istället (a) puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback