We cant back down!


Fotograf : Olivia Magnusson Modell : Jag & Josefine


Halloj :D!
hmm..vet inte redigt vad jag ska skriva egentligen :o ?
men kände på mig att jag var tvungen att blogga, hehe (a)
så kan väl säga att jag tittat på camp rock när jag vaknade :p
därför rubriken :D!
och jag bara ÄLSKAAAAAR camp rock :o ?!
såå jävla grym film :D!
både sång och dans, kan inte bli mycket bättre ju :D!
senare idag blir det ngn sommarfest här hemma eller ngt sånt skit ;d
o juste ja..frågestunden avslutas imorgon, så om ngn har nån sista fråga eller ngt
så klickar ni på ''tävlingar och sånt skit'' där ngn stans ---------->



- ville bara önska dig en trevlig helg!

2011-07-29 // 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback