träna läsa träna läsa..ÄTA

mihih, hejsvennebanan :D! just nu sitter jag i min übersköna säng o läser i min juliatidning o äter ben&jerrys! åh va gott det är! hihi, idag har jag faktiskt inte gjort nånting, har inte orkat, sov inte alls mycke inatt och var därför jätteseg idag, men jag var duktig och tog en sväng med zigge på inlinsen o sen stavningen vet jag inte o.O? haha, så min dag har gått ut på att träna & läsa :D och så är det fortfarande (a) hihi, måste ju vara i form nu till cupen :D! taggad som fan ;) o imorgon så åker jag nog till öland över dagen oså, så är isabell där också! så träffar väl henne lite, åh underbar är hon :)! ska även se om jag hittar några typ ''värmeshorts'' asså sånna man har på låren när man spelar fotboll, måste ju tyvärr ha de -.- o så ska jag se om jag hittar ngt sånt där skydd till vaden/smalbenet, har ju inflamation så gör megaont när jag springer o.O men tror inte de blir så skönt under benskydden? så ska försöka slippa ha sånt (a) hihi, mycke skydd jag behöver :o hahah! så ska jag även se om jag hittar mig en longboard! asnice mannen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback