tja bitcheeeeeeeeees!

yey, bestämde mig för att gå upp tidigt idag. hur gick de med det tror ni ?! jo jag vaknade halv två istället! lyckat Hanna! så ja, nu sitter jag in my rooom meed gitarren i högsta hugg..så jefla underbart asså! ska snart ta och klä på mig och traska ner till min UNDERBARA mormor & morfar! sen hade jag tänkt lira lite boll, awesome ja0! we löööve it! hoppas jag kan spela nu bara..fucking smalben säger jag bara :o! o juste ja, lär inte bli så bra upd idag. tror jag ska upp till flygsfors en sväng o hämta några sånadär saker till låren och knäna :p hehe, o isf stannar jag hos my lovely kusiner en stund också! asså dagen kan ju inte bli bättre :o ?! elleeeeeeeeeeeeeeeeeer? hihihiahhahohohööhöheheh xo nähenä..om jag skulle ta och ta tag i mitt liv, vad sägs om det? mjooo! det gör jag! förresten..skulle ni vilja ha en video när jag spelar och sjunger ?!

XOXO



Är de fotboll du ska lira?;)

2011-07-24 // 15:13:16

Vill gärna se en film på dej när du spelar & sjunger :D<3

2011-07-24 // 15:25:00

ja jag vill gärna ser dej när du sjunger och spelar :)

2011-07-24 // 15:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback