tidsfördriv

UTSEENDE
Jag är kortare än 175cm - yao
Jag tycker att jag är ful - jao..
Jag blir lätt brun - typ ja :o
Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg - som de är nu - ja. annars - nej
Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg - ao
Jag har en tatuering - nej
Jag har haft/har tandställning - nej
Jag har glasögon/linser - nej
En helt okänd person har sagt att jag är snygg - hhah ja ;d
Jag har mer än två piercingar - jaaaa
Jag har piercingar på andra ställen än i öronen - nej
Jag har fräknar - tyvärr ja :(

FAMILJ
Jag har svurit åt mina föräldrar - ja
Jag har rymt hemifrån - nja
Jag har blivit utslängd hemifrån - nej
Mina biologiska föräldrar är ihop - ja
Jag har ett syskon som är under ett år gammal - nope, tur de :o
Jag vill ha barn nån dag - jajamän!
Jag har barn - naj
Jag har mist ett barn - nej

SKOLA/JOBB
Jag studerar - jaaao
Jag jobbar - haha, självklart.. nä
Jag har somnat i skolan/jobbet - hihi ja :thumbup:
Jag har missat mer än en vecka av skolan - think so
Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats - hahaha xd ja på sätt o vis :D
Jag har fått sparken- från skolan :o ? nej..

SKAMLIGHETER
Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer - jaa :')
Jag har pissat på mig av skratt - nej xd
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat - haha ja xd
Jag har gråtit av skratt - haha, oja!
Jag har limmat fast min hand i något - nej xd
Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan - usch nej :o
Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats - nej xd

HÄLSA
Jag föddes med en sjukdom - nope..INTE VAD JAG VET :O?
Jag har fått stygn på ett öppet sår - nej
Jag har brutit ett ben - jaaaaaaao
Mina tonciller har tagits bort - va är de o.O?
Jag har suttit hos läkaren med en vän - jag vet inte :o
Mina visdomständer har tagits bort - nöj
Jag har genomgått en allvarlig operation - allvarlig vart den väl kanske inte..
Jag har haft vattkoppor - jao
Jag har haft/har astma - tyvärr typ..

RESANDE
Jag har åkt mer än 300km på en dag - yeeeeees
Jag har flugit - ya0
Jag har varit i Ryssland - nej
Jag har varit i Kina - nej
Jag har varit i England - nej
Jag har varit i Japan - nej
Jag har varit i USA - nej
Jag har varit i Afrika - nej
Jag har varit i Asien - nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - haha, vetifan om vi vart i nybro då asså xd
Jag har sett en fallande stjärna - nej
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna -
Jag har körkort - nej, har ju inte det sorgligt nor :( :( :( :( :(
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - nech!
Jag har sparkat en kille mellan benen - tahha vem har inte ;)?
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej :o
Jag har lekt sanning eller konsekvens - måååånga gånger!
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme - kan hända :D
Jag har krockat i en bil - haha, på sätt o vis typ :o cyklade in i en bil (a)
Jag har medverkat i ett skådespel - in tha skooola
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet - yes
Jag har fångat en snöflinga på min tunga - oja
Jag har sett norrskenet - naaaaaaj
Jag har suttit på ett tak på natten - ja !
Jag har aprillat någon - haha. oja!
Jag har åkt taxi - ja :d
Jag har ätit sushi - yes
Jag har åkt snowboard - ja
Jag har kört skoter och har skoterförarbevis - nej

FÖRHÅLLANDEN
Jag är singel - ja
Jag är i ett förhållande - nej
Jag är förlovad - nej
Jag är gift - nej
Jag har varit på en blind date - nej
Jag saknar någon just nu - så in i helveeeeete..
Jag är rädd för att bli övergiven - har ju redan blivit det..men jao
Jag har varit otrogen i ett förhållande - nej
Min partner har varit otrogen - nja..
Jag har skiljt mig -
Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig - think so
Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit - nej
Jag har sparat något från ett gammalt förhållande - ja0

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smugit ut utan lov - ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - nja jag vet inte
Jag har fuskat i ett spel - hah, vem har inte gjort det liksom :D ?
Jag har struntat i ett prov - nej

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - ja
Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden - nej!
Jag röker - naj
Jag har blivit diagnostiserad med depression - nej
Jag tar mediciner mot depression - nä
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej...
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - jaao
Jag har vaknat gråtande - ja0
Jag har somnat gråtande - mååånga gånger

DÖDEN
Jag är rädd för att dö - jaaa..
Jag hatar begravningar - om jag gör!
Jag har sett någon dö - in tha movies ja!
Någon nära till mig har försökt begå självmord - mhm..
Någon nära till mig har begått självmord - nej

MATERIALISM
Jag äger en iPod eller en mp3-spelare - höhöhöh ja !
Jag har en ohälsosam relation med anime/manga - hahaha nej xd
Jag har egen TV - yes
Jag har egen dator - yeaaaaah
Jag äger många dyra designerväskor - nech, vad ska man med sånt överdrivet skit till ;) ?
Jag äger något från H&M - haha, jaja :D
Jag samlar på serietidningar - nej xd
Jag äger något från Benetton - nope
Jag äger något jag köpt på E-bay - naj
Jag äger något från Diesel - tror ej de 

SLUMPVIS
Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det - ingen som dog förra gången iaf :D
Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang - naj
Jag har lätt för att öppna mig för nya människor - ja
Jag ser på nyheterna - nö, bara när mami o papi tittaar!
Jag dödar inte insekter - jooo 
Jag svär ofta - ja :( min tunga borde vara kolsvart nu..
Jag sjunger i duschen - tss..
Jag är en morgonperson - äe, verkligen INTE
Jag betalade för min ring - har ingen ring o.O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback